Akdeniz Üniversitesi Uzaktan Eğitim ve Uygulama Merkezi, 2012-2013 eğitim öğretim başından itibaren Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu bünyesinde Turizm ve Otel İşletmeciliği ile Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Ön Lisans programlarına
öğrenci alınmaktadır. Öğrenciler ilk kayıt için Antalya'ya giderek şahsen kayıt yaptırmalılar. Programlar ikişer yıl olarak düzenlenmiş ve devam zorunluluğu bulunmuyor. Öğrenciler için hazırlanan canlı ders işlenişleri üniversite bünyesinde veriliyor. Kayıt olan öğrenciler kullanıcı adı ve şifreleriyle giriş yaptıklarında derslere canlı olarak katılabiliyorlar.

AKUZEM'de (Akdeniz Üniversitesi Uzaktan Eğitim ve Uygulama Merkezi) 2012-2013 eğitim öğretim yılı Uzaktan Eğitim öğrenim ücreti dönemlik 385 TL olmak üzere yıllık 770TL'dir.
Daha yeni Daha eski

Recent Posts