Amasya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans Programı

Amasya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans Programı Başvuru Koşulları

Sınıf öğretmenliği için açılan Uzaktan eğitim tezsiz Yüksek Lisans programına başvuran adaylardan,
Eğitim fakültelerinin birinden lisans diplomasına sahip olmaları, diğer bölümlerden mezun olanların pedagojik formasyon sertifikasına sahip olmaları veya halihazırda sınıf öğretmenliği yapıyor olmaları şartı aranmaktadır. Ayrıca öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından merkezi olarak yapılan Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavına (ALES) katılmış ve başvurduğu programın puan türünden en az 55 puan almış olması istenir.

Bilgi Yönetimi Ön Lisans Programı


Ders içerikleri, 15 hafta üzerinden Uzaktan Eğitimde ara sınavlar internet üzerinden yapılmaktadır. Yılsonu sınavları ise örgün öğretimde olduğu gibi yüz yüzedir. Ders izleme ve değerlendirme esasları, öğrencilerin ödev, tartışma, ders içeriği izleme, sohbet saatlerine katılımları öğrenci değerlendirme süreçleri kapsamında ders danışmanı öğretim elemanları tarafından takip edilebilmektedir. Programı bitiren öğrenciler. DGS sınavına girerek öğrenimlerine örgün ya da açık öğretim kurumlarından devam edebilirler. 

Ve en gerekli: 2012-2013 öğretim yılında taksitler 385 TL. 

Daha yeni Daha eski

Recent Posts