Çukurova Üniversitesi bünyesinde uzaktan eğitim e-MBA programları yürütülmektedir. Üniversite 2013-2014 öğretim yılında e-MBA programları için ALES sınav zorunluluğunu kaldırmıştır. Üniversite bünyesinde verilen e-MBA prorgmları şöyle



Çukurova Üniversitesi Uzaktan Eğitim e-MBA programları:
 Çukurova Üniversitesi Uzaktan Eğitim e-MBA Bankacılık ve Borsa Programı
 Çukurova Üniversitesi Uzaktan Eğitim e-MBA Muhasebe Programı
 Çukurova Üniversitesi Uzaktan Eğitim e-MBA İşletme ve Teknoloji Yönetimi Programı
 Çukurova Üniversitesi Uzaktan Eğitim e-MBA Pazarlama Programı
 Çukurova Üniversitesi Uzaktan Eğitim e-MBA Yönetim ve Organizasyon Programı

Tüm programlar için Başvuru Şartları:
4 yıllık fakülte veya yüksekokul mezunu olmak
ALES Sınav zorunluluğu kaldırılmıştır.
eMBA programlarında ALES şartı aranmamaktadır.
2013-2014 Güz Yarıyılı Uzaktan Eğitim Programları başvuru tarihleri 05-29 Ağustos 2013 şeklindedir.
Başvurular 4 adımda yapılacak ve değerlendirilecektir.
1. İnternet üzerinden Online Başvuru Formu doldurulacaktır. (Online Başvuru)
2.Yukarıda belirtilen belgelerin fotokopileri elden veya kargo ile Sosyal Bilimler Enstitüsü’ne ulaştırılacaktır.
Adres: Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 01330, Balcalı / ADANA .
3. Başvuran adaylar mülakat sınavına alınacaktır.
4. Kazanan adaylar Sosyal Bilimler Enstitüsü’ne kesin kayıtlarını yaptıracaklardır.
Uzaktan Eğitim Programları 2013-2014 Güz Yarıyılı mülakat sınavları Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nde yapılacaktır. Kazanan adaylar mülakat sınavlarının tamamlanmasının ardından Sosyal Bilimler Enstitüsüve Uzaktan Eğitim web sayfalarından açıklanacaktır.
Mülakat Sınav tarihleri:
Uzaktan Eğitim İşletme  – 6 Eylül 2013 – Saat 09.00
Uzaktan Eğitim Yönetim ve Organizasyon - 6 Eylül 2013 – Saat 09.00
Uzaktan Eğitim Pazarlama - 6 Eylül 2013 – Saat 13.00
Uzaktan Eğitim İşletme ve Teknoloji Yönetimi - 6 Eylül 2013 – Saat 14.00
Uzaktan Eğitim Muhasebe - 6 Eylül 2013 – Saat 13.00
Uzaktan Eğitim Bankacılık ve Finans - 6 Eylül 2013 – Saat 14.00

Ücretler:
Çukurova Üniversitesi (eMBA) Uzaktan Eğitim Programları için kredi/saat başına ücret 200 TL’dir (3 kredilik bir ders 3*200=600 TL’dir.) Program toplam 10 dersten oluşmaktadır. Programın toplam ücreti ise 10 ders x 3 kredi= 30 Kredi, 30 Kredi x 200 TL = 6.000 TL şeklindedir.

Daha yeni Daha eski

Recent Posts