İstanbul Üniversitesi 2013-2014 Öğretim yılında Önlisans, Tezli ve Tezsiz Yüksek Lisans, Lisans, Lisans Tamamlama ve Sertifika programlarından aşağıdaki bölümleri uzaktan eğitim ile vermektedir.

İstanbul Üniveristesi Uzaktan Eğitim Bölümleri




İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Tezli / Tezsiz Yüksek Lisans Bölümleri:
Kültürel Miras Alanlarının Yönetimi Bilim Dalı
Müze Yönetimi Bilim Dalı Tezsiz Yüksek Lisans Porgramı
Uzaktan Eğitim Yüksek Lisans Programı – Enformatik
Uzaktan Eğitim Yüksek Lisans Programı – Enformatik(Tezli)
Sermaye Piyasası Uzmanlığı
Uzaktan Eğitim Yüksek Lisans Programı – Finansal Ekonometri

Başvurular, İstanbul Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü’ne doğrudan yapılmalıdır. Başvuru Tarihleri için;  http://fbe.istanbul.edu.tr  web sitesini ziyaret ediniz
Kontenjan
Bölümlerde ortalama 25 kişilik kontenjan bulunmaktadır.
Ödeme Bilgileri
Eğitim ücreti her dönem için; 3.000 TL  + Harç Ücreti (İstanbul Üniversitesi Yönetim Kurulunun 19.08.2010 tarih 59 sayılı kararı)’ dir. Ders ve tez aşamasında aynı ücret ödenmektedir. Ödemelerin yapılacağı hesap bilgisi daha sonra ilan edilecektir.

İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Lisans Programları:
Uzaktan Eğitim Lisans Programı – Türk Dili ve Edebiyatı
Uzaktan Eğitim Lisans Programı – Radyo TV ve Sinema
Uzaktan Eğitim Lisans Programı – Halkla İlişkiler
Uzaktan Eğitim Lisans Programı – Maliye
Uzaktan Eğitim Lisans Programı – İşletme
Uzaktan Eğitim Lisans Programı – İktisat
Uzaktan Eğitim Lisans Programı – Gazetecilik
Uzaktan Eğitim Lisans Programı – Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri
Uzaktan Eğitim Lisans Programı – BÖTE

İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Lisans Tamamlama Programları:
Uzaktan Eğitim İlahiyat Lisans Tamamlama(İLİTAM)

İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Önlisans Programları:
Uzaktan Eğitim Adalet
Uzaktan Eğitim Bankacılık ve Sigortacılık
Uzaktan Eğitim Dış Ticaret

İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sertifika Programları:
Cisco Ağ Akademisi Uzaktan Eğitim Sertifika Programı
Hastalıkların Moleküler Mekanizmaları
Bu bölümler başvuru için 300-400 TL arasında değişen ücrete sahiptir. Bölümlere başvurular online olarak yapılmaktadır.
Daha yeni Daha eski

Recent Posts