1966 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi bünyesinde öğrenime açılan Diyarbakır Tıp Fakültesi, bugünkü Dicle Üniversitesinin temelini oluşturmuştur. 
Son yıllarda uzaktan eğitimle de adını duyurmaya başlayan üniversitede halen,
Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans: İlaç Kimyası Tezsiz Yüksek Lisans
Uzaktan Eğitim Lisans: İşletme
Uzaktan Eğitim Lisans Tamamlama: İlahiyat Lisans Tamamlama İLİTAM
Uzaktan Eğitim Sertifika Programları: Aile danışmanlığı, İşyeri Hekimliği, İŞ güvenliği Uzmanlığı ve Eğitici
Eğitimi programları yürütülmektedir. 

Uzaktan Eğitim Yüksek Lisans İlaç Kimyası Tezsiz Yüksek Lisans

Üniversitelerin Eczacılık Fakültesi, Kimya bölümü, Biyoloji Bölümü, Kimya Eğitimi, Biyoloji Eğitimi, Kimya Teknolojisi, Kimya ve Kimyasal İşleme Teknolojileri veya Kimya Mühendisliği bölümü mezunlarının başvurabildiği porgram 3 yarıyıldan oluşmakta ve bitiren öğrencilere Tezsiz Yüksek Lisans diploması verilmektedir. 
Ücretler: 2014-2015 Eğitim yılında dönemlik ücret 1500TL olarak belirlenmiştir. 
Programın amacı, kendini mesleki konuda daha derin bilgilerle geliştirmek isteyen herkese hizmet etmek olduğu kadar, özellikle Türk İlaç Sanayinde daha nitelikli eleman ihtiyacını karşılamak amacıyla 3 dönemlik yoğun bir program sunmaktır. Yoğun ders programı içindeki laboratuar uygulamalarının yanı sıra, araştırma ödevleri, seminerler ve projesiyle programa devam eden öğrencilere bilimsel araştırma metodolojisi ve öğrendiklerini uygulayabilme becerisi kazandırılacaktır.
Uzaktan Eğitim Lisans Tamamlama (İlahiyat Lisans Tamamlama ) İLİTAM
İLİTAM programının kontenjanı 560 kişidir. Programa yerleştirme işlemi ÖSYM tarafından yapılmaktadır. Kesin kayıt işlemleri Dicle Üniversitesi tarafından yürütülmektedir.
İLİTAM Programına,
  • • İlahiyat Önlisans programı
  • • İlahiyat Meslek Yüksek Okulu mezunları başvurabilirler.
2015-2015 eğitim-öğretim yılı öğrenci katkı payı olarak bakanlar kurulu tarafından belirlenen ilahiyat 2. Öğretim harcı (514 tl), materyal ücreti olarak 250 tl alınmaktadır.

Uzaktan Eğitim Sertifika Programları:
Aile Danışmanlığı: 
Üniversitelerin
• Psikoloji
• Sosyal Hizmetler
• Sosyoloji
• Psikolojik Danışma ve Rehberlik
• Tıp
• Hemşirelik
• Çocuk Gelişimi
- İlgili programların mezun durumunda olan 4. sınıf öğrencileri kayıt yaptırabilirler
Kayıt ücreti 3000TL dir.
İşyeri Hekimliği
Kayıt işlemleri üniversite bünyesinde e başvuru ile yapılmaktadır. 
İş Güvenliği Uzmanlığı
Kayıtlar üniversite bünyesinde e başvuru ile yapılmaktadır. 

Daha yeni Daha eski

Recent Posts