Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Bölümleri, Önlisans, Lisansüstü/Yüksek Lisans ve Sertifika bölümleri olarak ayırmak mümkün. Lisansüstü Eğitimler de Bilişim Enstitüsü ve Sosyal Bilimler Enstitülerinde verilmektedir.


Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Önlisans Programları: Bilgisayar Programcılığı
Bilgi Yönetimi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları
İşletme Yönetimi
Perakende Satış Mağaza Yönetimi
Lojistik Yönetimi
Kontrol ve Otomasyon Teknolojileri

Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Lisansüstü/ Yüksek Lisans Pogramı
Sağlık Kurumları İşletmeciliği Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans Programıdır. 

Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sertifika Programları:
AR-GE ve İnovasyon Sertifika Eğitim Programı

Grafik ve Tasarım Sertifika Eğitim Programı
Proje Döngüsü Yönetimi Sertifika Eğitim Programı

Daha yeni Daha eski

Recent Posts