İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi bünyesinde, önlisans, lisans, lisans tamamlama, yüksek lisans bölümlerinde uzaktan eğitim vermektedir.
Üniversitede verilen uzaktan eğitim bölümleri ve ücretleri şöyle:

Açık ve Uzaktan Eğitim Programları
•Açıköğretim Lisans Programları 
◦Tarih (Lisans)
◦Coğrafya (Lisans)
◦İktisat (Lisans)
◦Felsefe (Lisans)
◦Sosyoloji (Lisans)
◦İşletme (Lisans)

Uzaktan Eğitim Lisans Programları
◦Kamu Yönetimi (Lisans)
◦Matematik (Lisans)
◦Gazetecilik (Lisans)
◦Maliye (Lisans)
◦BÖTE (Lisans Programı)
◦İşletme (Lisans)
◦Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri (Lisans)
◦Türk Dili ve Edebiyatı (Lisans)
◦İktisat (Lisans)
◦Ekonometri (Lisans)
◦Radyo TV ve Sinema (Lisans)
◦Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Lisans)

•Uzaktan Lisans Tamamlama Programları
◦Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Lisans Tamamlama)
◦Endüstri Mühendisliği (Lisans Tamamlama)
◦İlahiyat (Lisans Tamamlama)

•Açıköğretim Önlisans Programları
◦Sosyal Hizmetler
◦Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik
◦Sağlık Kurumları İşletmeciliği
◦Havacılıkta Yer Hizmetleri Yönetimi
◦Kültürel Miras ve Turizm
◦Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
◦Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi

Uzaktan Önlisans Eğitimi Programları
◦Coğrafi Bilgi Sistemleri
◦Çocuk Gelişimi
◦İş Sağlığı ve Güvenliği
◦Medya ve İletişim
◦Acil Durum ve Afet Yönetimi
◦Adalet MYO (Önlisans)
◦Dış Ticaret (Önlisans)
◦Bankacılık ve Sigortacılık (Önlisans)

Azerbaycan Lisans Programları
◦Radyo TV ve Sinema (Lisans)
◦Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Lisans)
◦Gazetecilik (Lisans)

Yüksek Lisans ve Diğer Programlar
◦Enformatik (Yüksek Lisans)
◦Finansal Ekonometri (Yüksek Lisans)
◦Sermaye Piyasası Uzmanlığı (Yüksek Lisans)
◦Kültürel Miras Alanlarının Yönetimi Bilim Dalı (Yüksek Lisans)
◦Müze Yönetimi Bilim Dalı (Yüksek Lisans)
◦Cisco Ağ Akademisi Programı
◦Hastalıkların Moleküler Mekanizmaları Programı
◦Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Tezsiz Yüksek Lisans
◦İş Sağlığı ve Güvenliği Yüksek Lisans Programı
◦İş Sağlığı ve Güvenliği Tezsiz Uzaktan Eğitim Yüksek Lisans Programı

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi 2015 Katkı payları ve Uzaktan Eğitim Ücretleri

FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL ADI PROGRAM TÜRÜ KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİMATERYAL ÜCRETİTOPLAM MİKTAR
 (DÖNEMLİK) (DÖNEMLİK) (DÖNEMLİK) 
EDEBİYAT FAKÜLTESİ UZAKTAN ÖĞRETİM 513,5250763,5
İKTİSAT FAKÜLTESİ UZAKTAN ÖĞRETİM 577,5250827,5
İLETİŞİM FAKÜLTESİ UZAKTAN ÖĞRETİM 481250731
İLAHİYAT FAKÜLTESİ UZAKTAN ÖĞRETİM 513,5250763,5
HUKUK FAK. ADALET MESLEK YÜKSEKOKULU UZAKTAN ÖĞRETİM 385250635
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU UZAKTAN ÖĞRETİM 385250635
HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ UZAKTAN ÖĞRETİM 513,5250763,5
AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ (LİSANS – ÖNLİSANS)AÇIK ÖĞRETİM 
35,5 (Alınmıyor.) 
325325
AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ 2.DİPLOMA PROGRAMLARI (LİSANS – ÖNLİSANS)AÇIK ÖĞRETİM 
35,5 (Alınmıyor.) 
370370
AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM / KAMU YÖNETİMİ
UZAKTAN ÖĞRETİM 358370728
AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ UZAKTAN ÖĞRETİM UZAKTAN ÖĞRETİM 3586501008
AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ (ÖNLİSANS PROGRAMLARI)UZAKTAN ÖĞRETİM358358716

Ayrıntılı Bilgi Almak İçin http://auzef.istanbul.edu.tr/ adresini ziyaret ediniz.
Daha yeni Daha eski

Recent Posts