Karadeniz Teknik Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi bünyesinde önlisans, lisans, yüksek lisans ve sertifika bölümleri uzaktan eğitimle verilmektedir.








Karadeniz Teknik Üniversitesi Uzaktan Eğitim Ön Lisans Programları
Trabzon Meslek Yüksekokulu / Bilgisayar Programcılığı
Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu / İşletme Yönetimi

Karadeniz Teknik Üniversitesi Uzaktan Eğitim Lisans Programları
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Karadeniz Teknik Üniversitesi Uzaktan Eğitim Yüksek Lisans Programları
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Kamu Yönetimi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme
Fen Bilimler Enstitüsü / İş Sağlığı ve Güvenliği
Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Sınıf Öğretmenliği Tezsiz

Karadeniz Teknik Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sertifika Programları
İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanlığı
İş Yeri Hekimliği
Daha yeni Daha eski

Recent Posts