Marmara Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi ve Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüleri aracılığıyla, önlisans ve Yüksek Lisans Eğitimleri Uzaktan Eğitimle verilmektedir.

Marmara Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü bünyesinde bulunan 'Mühendislik Yönetimi' ve 'İş Sağlığı ve Güvenliği' yüksek lisans programları internet üzerinden uzaktan eğitim şeklinde yürütülmektedir.

Mühendislik Yönetimi Uzaktan Eğitim-Tezsiz  / Fen Bilimleri Enstitüsü
İş Güvenliği Uzaktan Eğitim-Tezsiz /  Fen Bilimleri Enstitüsü

Marmara Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksek Okulu bünyesinde bulunan "Bilgisayar Programcılığı", "Moda Tasarımı" ve "İş Sağlığı ve Güvenliği"; 

Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu bünyesinde bulunan "Dış Ticaret", "Muhasebe ve Vergi Uygulamaları" ve "Pazarlama ve Reklamcılık" olmak üzere 6 farklı önlisans programı internet üzerinden uzaktan eğitim olarak yürütülmektedir.


Daha yeni Daha eski

Recent Posts