Ondokuz Mayıs Üniversitesi uzaktan eğitim merkezi tarafından yürütülen uzaktan eğitim bölümleri, tezsiz yüksek lisans, önlisans, lisans tamamlama, sertifika ve kurs programlarından oluşuyor. 

Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans Bölümleri şöyle;

 Yerel Yönetimler
 Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi
 Sağlık Yönetimi
 Taşınmaz Değerleme & Geliştirme
 Eğitim Yönetimi Teftiş Planlaması ve Ekonomisi

Kayıt Tarihleri ve Başvuru İçin İstenen Belgeler

Tezsiz yüksek lisans bölümleri 3 dönemden oluşuyor. Her yıl bahar dönemi kayıtları Ocak ve Şubat Aylarında (2016 Yılı Kayıtları 7 Ocak İtibariyle Başladı) ve güz döneminde Ağustos Eylül (2016 Kayıtları Ağustos Sonu Başlayacak) aylarında kayıt alan bölümlerde eğitimler uzaktan sağlanan eğitim dokümanları ve canlı eğitimleri içeriyor. Mevcut lisans mezunları diploma ve diploma örneği ve üniversitelerinden alacakları transkriptler ile başvuru yapabiliyorlar. 

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans Ücretleri Ne Kadar?

Uzaktan Eğitim Ücretleri dönemlik olarak kredi bazında hesaplanıyor. 2016-2017 dönemi için kayıtlarda istenen yaklaşık ücret dönemlik olarak 1500TL. 

Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans Bölümü Sınavları

Sınavlar dönemlik olarak arasınav ve final sınavları şeklide yapılıyor. Arasınavlar üniversitenin uzaktan eğitim platformunda online olarak yapılırken, final sınavları için Samsun Kampüste yüzyüze gerçekleştiriliyor. 

OMÜ Uzaktan Eğitim Önlisans Programları

 Posta Hizmetleri
 Medya ve İletişim
 Çocuk Gelişimi
 Bilgisayar Programcılığı
 Çağrı Merkezi Hizmetleri

Uzaktan eğitim önlisans programları öğrenim ücretleri ve uzaktan eğitim materyal ücretleri şeklinde her yarıyılın başında ödeniyor. 385TL eğitim ücreti 375TL materyal ücreti olarak hesaplanıyor. 
Sınavlar yine uzaktan eğitim ve merkez kampüste yüzyüze olarak gerçekleştiriliyor. 

Lisans Tamamlama

 İlahiyat Lisans Tamamlama
 Ebelik Lisans Tamamlama

Sertifika

 Pedagojik Formasyon

Kurslar

 YÖS Kursu


Daha yeni Daha eski

Recent Posts