Özel üniversiteler, son yıllarda mevcut öğrenci kapasitesini uzaktan eğitim programlarıyla hızla artırıyorlar. Zaman ve mekandan bağımsız eğitimlerin sürdürülebilmesine olanak veren uzaktan eğitim teknolojilerinin kullanıldığı eğitim platformları binlerce öğrencinin akademik eğitimlerinin büyük bir çoğunluğunu, online olarak takip etmesini kolaylaştırıyor.

Ülkemizde uzaktan eğitim veren üniversitelerden biri de Kemerburgaz Üniversitesi. Üniversite bünyesinde İşletme MBA, Kobi Yönetimi, Enerji Yönetimi, Uluslararası Ticaret Hukuku, Siyaset ve Uluslararası İlişkiler uzmanlık dallarında düzenlenen uzaktan eğitim programlarıyla İstanbul içinde ve dışındaki pek çok ilden çok sayıda öğrenciye ulaşıyor.

Kemerburgaz Üniversitesi Uzaktan Eğitim Bölümleri ve Programları şöyle;

İşletme MBA Programları
KOBİ Yönetimi 
Genel İşletmecilik
Muhasebe ve Finans
Pazarlama Yönetimi
İnsan Kaynakları Yönetimi
Spor Yönetimi 
Uluslararası İşletmecilik (İngilizce)
Enerji Yönetimi
Uluslararası Ticaret ve Lojistik Yönetimi
Sanat ve Tasarım
Uluslararası Ticaret Hukuku
Siyaset ve Uluslararası İlişkiler

Bölümler kayıt kabul işlemlerinde üniversitenin eğitim programlarında anlaşmalı olduğu kurumlardan birinde çalışıyorsanız, mevcut eğitimler için ödemeniz gereken miktarın %50 sini üniversite burs olarak sunuyor. 2016 yılı için tüm bölümlerde uygulanan 9.500TL + KDV eğitim ücretleri, anlaşmalı kurumlarda çalışan personelin bu ücretin tam olarak yarısını ödeyerek eğitimlerine devam etmeleri sağlıyor.


Daha yeni Daha eski

Recent Posts