Uzaktan Öğretim Gazetecilik bölümü için ülkemizde eğitimini alabileceğiniz çok fazla alternatif bulunmuyor. Gazetecilik okumayı düşünüyor, ancak mevcut durumunuz nedeniyle bu eğitimlere uzaktan devam etmeyi düşünüyorsanız, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi bünyesinde yer alan Uzaktan Öğretim Gazetecilik bölümü, bu eğitimi alabilmeniz için biçilmiş kaftan. 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi bünyesinde örgün öğretimi bulunan Gazetecilik bölümünün puanlarının da yüksek olduğunu söylemeliyiz. Ancak gazetecilik uzaktan öğretim programı puan itibariyle de kolay erişilebilen bölümlerden biri. Elbette uzaktan öğretim ücretlerinin de bunda büyük bir etkisinin olduğunu da söylemeliyiz. Çünkü İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Bölümlerinde öğrenim görebilmek için oldukça yüksek öğretim giderlerini de hesaba katmanız gerekiyor. 

Uzaktan Öğretim Gazetecilik Puanı

Uzaktan öğretim gazetecilik puanları her yıl sınava giren öğrencilerin tercihleri ve OSYM tarafından yerleştirilenlerin aldıkları puanlara göre değişiklik gösteriyor. 2016 öğretim yılında uzaktan öğretim gazetecilik bölümü taban puanı, 284.951,87 olarak açıklandı. 

Örgün öğretimde ve ikinci öğretimde bulunan gazetecilik bölümlerinin puanlarının çok daha yüksek olduğunu unutmayın. 

Kimler Bu Bölümde Okuyabilir?

Ortaöğretimi bitiren ya da mevcut bir üniversiteden mezun olanların girdikleri YGS sınav sonucuna göre puanlarının hesaplanmış olmaları birinci şart. TS-1 puan türüne göre öğrenci kabul eden üniversite uzaktan öğretim için burs imkanı bulunmuyor. 
Daha yeni Daha eski

Recent Posts