Yeterliliklerinizi artırmak ve istediğiniz bir alanda uzmanlaşmak istiyorsunuz ancak, iş yaşamı, aile hayatı mesafeler buna engel oluyorsa, uzaktan eğitim veren üniversiteler imdadınıza yetişiyor.
Uluslararası alanda adından söz ettirmiş, diplomaları dünyanın pek çok ülkesinde geçerli olan İngiltere üniversiteleri arasında uzaktan eğitim veren en iyi 10 üniversiteye birlikte göz atmaya ne dersiniz?

İngiltere'de Uzaktan Eğitim Veren En İyi 10 Üniversite

1- University Of Liverpool

Listemizin ilk sırasında yer alan Liverpol Üniversitesi uzaktan eğitim merkezi, Geniş bir öğrenme alanında 41 bölümde uzaktan eğitim fırsatı veriyor.

2- School of Oriental and African Studies

Doğu Afrika Çalışma Okulları, (SOAS) Londra Üniversitesi, Asya, Afrika, Yakın ve Orta Doğu çalışma alanlarında dünyanın en seçkin üniversitelerinden biri konumunda. Bu ayrıcalığını uzaktan eğitimlerle de pekiştiren üniversitede 51 uzaktan eğitim bölümü tüm dünya genelinde öğrenci kabul ediyor.

3- Anglia Ruskin Üniversitesi, Cambridge Campus

Anglia Ruskin Üniversitesi, 150 yılı aşkın geçmişe sahip köklü üniversitelerden biri. Özellikle lisans ve yüksek lisans düzeyinde gerçekleştirdiği uzaktan eğitimlerle, İngiltere ve Avrupa Birliği üye ülkelerinden 31.000 öğrencinin eğitim aldığı üniversitenin yaklaşık olarak 2.000 uluslararası uzaktan eğitim gören öğrencisi bulunuyor.

4- University Of Birmingham

Birmingham Üniversitesi, dünyanın dört bir yanından özellikle ekonomi ve kamu hizmetleri için yüksek lisans düzeyinde verdiği uzaktan eğitimlerle ön plana çıkıyor. Üniversitenin aktif akademisyen kadrosu ve uzaktan eğitimdeki tecrübesiyle Avrupanın önde gelen uzaktan eğitim veren üniversiteleri arasında.

5- Ashridge Business Schol

Ashridge Business School, İngiltere merkezli olarak faaliyet gösteren ancak özellikle Avrupa ve Amerika akreditasyon kuruluşları arasında üçlü akreditasyon verebilen ilk 30 üniversite arasında. Ashridge, AMBA, EQUIS; ve AACSB akreditasyonlarında liderler ve firmaların yardımına koşuyor.

6- Manchester University, 

İngiltere'nin en popüler üniversitelerinden biri olan Manchester Üniversitesi 180 yıllık tarihi ve bilime kattığı zengin mirasını uzaktan eğitimlerle de buluşturuyor. Araştırma ve geliştirme faaliyetleriyle İngiltere'de çok büyük bir yere sahip olan üniversitenin özellikle ticari, ekonomik ve yönetsel işbirlikleriyle sunduğu uzaktan eğitimler buhunuyor.

7- Nottingham Trent University

Üniversitenin sunduğu uzaktan eğitim bölümleri arasında yer alan İşletme, Uluslaraarası İlişkiler ve İnşaat alanındaki en yeni uzaktan eğitim dersleri ile başarılı sonuçlara imza atıyor.
Nottingham Üniversitesi 2016 yılında mezun ettiği yüksek lisans öğrencilerinin % 95 i ilk altı ay içinde iş imkanı buldu.

8- Edinburg Napier University

Edinburg Napier Üniversitesi, sunduğu modüler yapıdaki uzaktan eğitimler ile lisans ve yüksek lisans eğitimlerini birlikte yürütebileceğiniz bir eğitim sistemine sahip. Böylece lisansv e yüksek lisans eğitimleri içinde verilen dersler birleştirilebiliyor. Katılımcıların biraz zorlanabileceği ve dönem başına dört modül yürütülen farklı bir uzaktan eğitim sistemine sahip.

9- Institute of Education, University of London 

Londra üniversitesi bünyesinde faaliyet gösteren eğitim enstitüsü, bilimsel çalışmalarını eğitim ve sosyal bilimler alanda kanıtlamış. Sosyal bilimler ya da eğitim bilimleri alanında lisans üstü eğitmler almanız için İngiltere nin en köklü enstitülerinden biri.

10- Imperial College London,

Londra Imperial Colleges bünyesinde sunduğu uzaktan eğitimlerin başında sanayi, ticaret ve sağlık alanları başta olmak üzere bilim, mühendislik ve tıp alanlarında dünya standartlarında eğitimler veriyor.


Daha yeni Daha eski

Recent Posts