Marmara Üniversitesi uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans bölümleri Fen Bilimleri Enstitüsü bünyesinde eğitimi verilen 'Mühendislik Yönetimi' ve 'İş Sağlığı ve Güvenliği' alanlarında yapılmakta. Bu bölümlerde eğitimler uzaktan eğitim yani internet üzerinde gerçekleşiyor.

Uzaktan eğitim tezsiz Mühendislik Yönetimi Programı, mühendislik alanında farklı kollarda faaliyet gösteren, fen ve sosyal bilimleri disiplinlerinden gelen öğrencilerin rekabetçi ve yenilikçi bilgilerle donatılmış birer yönetici olmalarını sağlamayı hedefleyen program türünü oluşturuyor. Alanda alınacak eğitimler sayesinde mühendislik ilmine ek olarak üretim ve hizmet sektörünü de içine alan geniş bir alanda çalışabilme olanağı vadediyor.

İş Güvenliği Tezsiz Yüksek Lisans Uzaktan Eğitim programı, ülkemizin kanayan yarası iş sağlığı ve güvenliği alanında gerek özel sektörde gerekse kamuda iş sağlığı ve güvenliği profesyoneli açığının giderilmesinde büyük bir açığın kapatılması için verilen eğitimlerden oluşuyor.

Marmara Üniversitesi Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisansınızı Fen Bilimleri Enstitüsünde yapmak isteyenler için hem Mühendislik yönetimi hem de İş Sağlığı ve Güvenliği uzmanlık bölümleri iyi bir seçenek olabilir.
Daha yeni Daha eski

Recent Posts