Dokuz Eylül Üniversitesi 1982 yılında İzmir ilimizde kurulmuş devlet üniversitesidir. Üniversite bünyesinde 2013-2014 öğretim yılında önlisans, tezsiz yüksek lisans, e-MBA ve lisans tamamlama uzaktan eğitim ile verilmektedir.

Dokuz Eylül Üniversitesinin sunduğu uzaktan eğitim bölümleri şöyle:  




Dokuz Eylül Üniversitesi Uzaktan Eğitim Önlisans Programları:
 Dokuz Eylül Üniversitesi Uzaktan Eğitim Bilgisayar Programcılığı Önlisans Programı

Dokuz Eylül Üniversitesi Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans Programları:
 Dokuz Eylül Üniversitesi Uzaktan Eğitim Kalite Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
 Dokuz Eylül Üniversitesi Uzaktan Eğitim İş Sağlığı Hemşireliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı

Dokuz Eylül Üniversitesi Uzaktan Eğitim Lisans Tamamlama Programları:
 Dokuz Eylül Üniversitesi Uzaktan Eğitim İlahiyat Lisans Tamamlama Programı
 
Daha yeni Daha eski

Recent Posts